látogató számláló
HU | EN

Mesterséges intelligencia a benzinkutakon

A benzinkutakra betérő vásárlók gyakran megkívánnak némi harapnivalót, a MOL kúthálózatának legnépszerűbb gasztró terméke pedig a Hot Dog.

Ez a látszólag egyszerű fogás azonban meglepően sok üzleti kihívást tartogat:
– Hogyan érjük el, hogy mindig legyen friss Hot Dog a pultban, ami meghozza a fogyasztók étvágyát?
– Hogyan tegyük mindezt profitábilisan, minimalizálva a megmaradó selejtet is?
– Hogyan segít ezekben a gépi tanulás?

 

Hárs Márton
Group Data Analytics Lead for Retail and Consumer Services, MOL Group

Márton a MOL Group Consumer Services Data Analytics szervezetét vezeti 2021 áprilisa óta.

Márton az adatok és az üzlet között egyfajta fordító szerepet tölt be és kifejezetten lelkesíti, amikor az üzlet számára olyan hasznos meglátásokat szállíthat kis és nagy adatokra építve, amelyek megváltoztatják az üzleti stratégiát és mérhető eredményt generálnak.

A MOL előtt Márton 12 éven keresztül a Procter & Gamble-nél építette szakmai karrierjét különböző nemzetközi analytics and insight munkakörökben.