látogató számláló
HU | EN

 

Tikk Domonkos

Director
Gravity R&D, a Taboola company (HU)
LinkedIn
Június 6 · Személyesen · Magyar előadás

=> Az előadás anyaga itt érhető el

A Gravity-sztori: az indulástól az eladásig

A Gravity ajánlórendszerek fejlesztésével és szolgáltatásával foglalkozó start-up, első tőkebefektetését 2009-ben kapta, miután az alapítók holtversenyben élen végeztek a Netflix Prize versenyen. A következő bő 10 évben számos sikeres projekt során fejlesztették tovább Yusp brandnév alatt perszonalizációs szolgáltatásukat, nagy hazai és nemzetközi ügyfeleket szerezve a tartalomszolgáltatói (pl. Telekom, Disney-Hotstar, Dailymotion), illetve az e-kereskedelmi és online piactéri (pl. Emag, Vatera, Ingatlan.com) szegmensben. Három évnyi együttműködés után, 2022 nyarán felvásárolta a céget az egyik legnagyobb vevője, a New York-i tőzsdén jegyzett online hirdetéstargetálási platformot üzemeltető Taboola, hogy erősítse a perszonalizációs technológiáját és a kutató-fejlesztői csapatát. Az előadásban ennek a hosszú, és olykor bukkanókkal tarkított útnak az érdekességeiről és tanulságairól lesz elsősorban szó.

BIO

Tikk Domonkos az ELTE-n végzett programtervező matematikusként, majd a Műegyetemen doktorált számítógép-tudományból. BME-s kutatói időszaka alatt több külföldi egyetemen dolgozott vendégkutatóként, ezalatt több gépi tanulási versenyen volt csapataival a legjobbak közt. Kollégáival a Netflix Prize sikere után megalapította, és az értékesítésig CEO-ként vezette a Gravity-t. Jelenleg a Taboola magyar leányvállalatának igazgatója. A tudományos életben is aktív: gépi tanulási területen mintegy 200 publikációja jelent meg, az ACM Recommender Systems konferenciasorozat irányítóbizottságának a tagja.