látogató számláló
HU | EN

 

Horváth-Varga János

Head of AI
Magyar Telekom (HU)
LinkedIn
Június 6 · Személyesen · Magyar előadás

=> Az előadás anyaga itt érhető el

GPT nyelvi modellek az ügyfélszolgálat automatizációjában

A Magyar Telekom ügyfélszolgálatán dolgozó digitális asszisztensünket, Vandát a 2010-es évek machine learning technológiái segítik abban, hogy az ügyfeleink szándékát megérte és egy dialógusmotor segítségével kiszolgálja a kéréseiket. Ez a technológia ugyan az indulás évében, 2018-ban valóban innovatív volt, de öt évvel később, a ChatGPT mellett már joggal várhatunk el magasabb kognitív képességet a rendszertől. A GPT technológia integrációja komoly szakmai kérdéseket vet fel: hol van a nagy nyelvi modellnek szerepe: csak az értelmezésben? Vagy a válaszok generálásában is? Mit bízhatok rá a GPT-re és hol kell még fogni a kezét? Mindezt milyen eszközökkel tudom megoldani? Ezen kéréseket járom körbe az előadásom során, támaszkodva az eddig fejlesztéseink során szerzett tapasztalatokra.

BIO

Horváth-Varga János mérnök informatikusként végzett a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. A Telekom előcégénél 2001-ben szoftverfejlesztőként kezdte munkáját. A vállalatirányítási szoftverfejlesztés után hálózatokkal, alközpontokkal és mobil biztonsági megoldásokkal is foglalkozott. 2008 óta foglalkozik contact centerekekkel architektként, később a terület vezetőjeként. A Magyar Telekom Vandájának 2018-as indulása óta a mesterséges intelligencia ügyfélszolgálati rendszerekben történő alkalmazása a fő területe. Jelenleg nagy nyelvi modellek (GPT) vállalati megoldásokban történő alkalmazásával és az általa vezetett MI központ fejlesztésével foglalkozik.