Churn prevenció ML eszközökkel a Rossmann-nál
Biró Szabolcs
Head of Advanced Analytics, Hiflylabs
Biró Márton
Data Scientist, Hiflylabs
Előadás bemutatása
Előadásunkban beszámolunk egy tavalyi projektünkről, melyen a Rossmann Magyarországgal közösen dolgoztunk. Az érett fázisba érő hűségprogram már több, mint egymillió vásárlóval és statisztikailag elegendő viselkedési mintával rendelkezik, így érdemes volt gépi tanulási eszközöket bevetni a vásárlók megtartására. Az előadásunkban bemutatjuk a módszertanunkat a kihívásokat jelentő definíciós fázistól az ML modell illesztésén át az éles üzemben elvégzett tesztelésig.
Előadók
Biró Szabolcs
Több mint 10 éve dolgozom az „adatiparban”, kifejezetten fejlett analitikai (gépi tanulás alapú) megoldások létrehozásán. Jelenleg a Hiflylabs fejlett analitikai üzletágát vezetem. A kiskereskedelmi szektor mellett a nemzetgazdasági iparágak jelentős részében jelen vagyunk. Projektjeinken elsődleges célunk, hogy a vállalatok adataiból a lehető legtöbb értéket hozzuk ki, legyen az egy egyszeri feltáró elemzés vagy egy összetett prediktív analitikai alkalmazás. A projektfeladatokban projekt menedzserként / szponzorként vagy vezető tanácsadóként veszek részt.
Biró Márton
Mérnökinformatikusként kerültem az adatos világba 9 éve, a Hiflylabs-nél 4 éve dolgozom. Legszívesebben prediktív modelleket fejlesztek, de a tanácsadó jellegű munkákat is élvezem, és leginkább kiskereskedelmi ügyfeleknél kamatoztatom tapasztalataimat. Szenvedélyeimhez tartoznak a különleges publikus adatok gyűjtése és az elemzési munkafolyamat fejlesztése.